Pasvarstykite, kokios temos gvildenamos dramoje „Madagaskaras“, kuri tema yra pagrindinė.
Kokio tikslo siekia pagrindinis dramos personažas Kazimieras Pokštas? Ar jo tikslas kinta personažui augant ir bręstant?
Kaip dramaturgas pavaizduoja ilgą Kazimiero Pokšto biografijos tarpsnį nuo gimimo iki tapimo suaugusiu žmogumi? Pasvarstykite, kokią prasmę personažo tikslui suteikia pasitelktas dramaturginis-teatrinis augančio personažo pavaizdavimas? Pasvarstykite šio epizodo kitokio interpretavimo galimybes, nei sukūrė režisierius Rimas Tuminas Vilniaus mažojo teatro spektaklyje „Madagaskaras“
Kokio tikslo siekia dramoje vaizduojamos moterys? Pasvarstykite, kokio tikslo siekia Salė? Kuo ji išsiskiria iš savo draugių trijulės?
Aptarkite, kurių dar personažų ir kokius tikslus atskleidžia dramaturgas? Ar yra personažų, kurie neturi jokio tikslo?
Aptarkite dialogus, kuriose personažas nesulaukia atsako, kalba „sau“, – ar personažas yra ignoruojamas, neišgirstamas, nesuprantamas?
Aptarkite pjesės monologus, kokias vertybes juose atskleidžia dramaturgas? Kas leidžia suprasti, kad autorius nesityčioja, nesuniekina, o suaktualina idėjas, vertybes, moralines nuostatas?
Aptarkite, su kokiomis kliūtimis susiduria Kazimieras Pokštas, Salė? Kaip rašytojas atskleidžia personažų konfliktą su aplinka, su vidiniu pasauliu?
Apibūdinkite pjesės personažų stilizavimo amplitudę nuo komiškų-realistinių iki sąlygiškų-fantastinių personažų. Susiekite juos su istorinio laiko realijomis, literatūriniais, politiniais veikėjais.
Kaip atskleidžiami pjesėje pavojingą galią turintys personažai, jų šalininkai?
Aptarkite scenas, kuriomis baigiamas I, II ir III veiksmas. Kokią nuotaikos kreivę pateikia dramaturgas?
Pasvarstykite, kokią žinią skaitytojui, žiūrovui perteikia M. Ivaškevičiaus „Madagaskaras“?