Aptarkite, kurių epochų idėjas atskleidžia J. V. Gėtė „Fauste“.
Aptarkite pirmosios dalies kompoziciją – kokias idėjas atskleidžia trys įžangos „Paskyrimas“, „Prologas teatre“, „Prologas danguje“?
Kokį požiūrį „Prologe teatre“ į teatro meną atskleidžia Direktorius, Komikas ir Poetas?
Kaip žmogų vertina Dievas, kaip – Mefistofelis? Kokiais argumentais remdamasis „Prologe danguje“ Dievas leidžia Velniui išbandyti žmogų?
Aptarkite epizodus, kuriuose užsimezga draminis veiksmas (kūrinio intriga)?
Apibūdinkite Fausto požiūrį į žmogaus pažinimą. Ko jis tikisi iš mokslo? Iš Žemės Dvasios? Iš Mefistofelio?
Palyginkite, kuo skiriasi Fausto ir Vagnerio požiūris į mokslą, į gyvenimo prasmę, personažų charakterio bruožai?
Apibūdinkite Mefistofelio požiūrį į žmogų ir pasaulį. Aptarkite personažo charakterį.
Kuo Faustą stebina Mefistofelis? Kuo Faustas stebina Mefistofelį?
Kokie Margaritos bruožai sužavi Faustą?
Kokiais nusikaltimais yra kaltinama Margarita?
Kas lemia, kad tragedijos finale Margarita yra išteisinama?
Parašykite istoriją, kurios pagrindinė veikėja – Margarita. Palyginkite savo sukurtą istoriją su latvių dramaturgės M. Zalytės drama „Margarita“.
„Faustas“ pavadintas tragedija, paaiškinkite, kas yra būdinga tragiškajam veikėjui, remdamiesi Margaritos, Fausto, Mefistofelio elgesio, mąstymo, jausmų, likimo pavyzdžiais.